{"id":29590,"date":"2017-02-01T15:45:19","date_gmt":"2017-02-01T14:45:19","guid":{"rendered":"http:\/\/fhm.nl\/?p=29590"},"modified":"2017-02-01T15:28:06","modified_gmt":"2017-02-01T14:28:06","slug":"budweiser-is-per-toeval-opvallend-politiek-actueel-met-nieuwe-commercial","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/budweiser-is-per-toeval-opvallend-politiek-actueel-met-nieuwe-commercial\/","title":{"rendered":"Budweiser is per toeval opvallend politiek actueel met nieuwe commercial"},"content":{"rendered":"
<\/div>

De SuperBowl komt eraan, dus zijn alle grote merken druk bezig miljoenen te spenderen aan peperdure commercials. Zo ging Mercedes in zee met The Coen Brothers<\/a> om een superdikke reclame te bouwen voor AMG en zagen we Jason Statham<\/a> ook al acte de pr\u00e9sence geven in een kontschoppende video voor Wix.com.<\/p>\n

Ook h\u00e9t biermerk van Amerika, da\u2019s Budweiser, kan niet achterblijven. Als je het nieuws een beetje hebt gevolgd dan is het je vast niet ontgaan dat Trump de toegang tot zijn land heeft ontzegd voor mensen uit zeven moslimlanden. Het spotje van het biermerk sluit naadloos aan op die maatregel van de verse president en lijkt een politieke statement te willen maken richting The Don.<\/p>\n