{"id":250685,"date":"2022-06-22T21:00:24","date_gmt":"2022-06-22T19:00:24","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=250685"},"modified":"2022-06-22T14:50:48","modified_gmt":"2022-06-22T12:50:48","slug":"laatste-koenigsegg-regera","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/laatste-koenigsegg-regera\/","title":{"rendered":"De laatste Koenigsegg Regera ooit rolt in adembenemende kleuren de fabriek uit"},"content":{"rendered":"
<\/div>

De Koenigsegg Regera was in 2015 de waardige opvolger van haar oudere zus: de Agera. Het was van tevoren al bekend dat dit wagentje maar tachtig keer gemaakt zou worden en nu is het dan zover: de laatste Koenigsegg Regera ooit is gebouwd. Koenigsegg heeft met de Gemera en de Jesko een nieuwe generatie wagens al klaar staan. Toch besloten ze niet zomaar afscheid te nemen van de Regera. \u201cCasper\u201d zwaait af in een prachtig wit-blauwe carrosserie.<\/strong><\/p>\n

We zullen jullie nog heel even meenemen naar waarom wij zo enorm fan zijn van de Regera. Het bedrijf van Christian von Koenigsegg is er namelijk in geslaagd om 1.500 pk en 2.00 Nm koppel in een gruwelijk mooi jasje te proppen. De 5,0-liter biturbo V8 wordt ondersteund door maar liefst drie elektromotoren die samen dus een duizelingwekkend vermogen produceren. Een 0 naar 100 km\/u tijd van 2,8 seconden is natuurlijk vrij snel, vrij heel snel zeg maar. We herinneren je er daarnaast nog even graag aan dat je in zo\u2019n twintig seconden 400 km\/u rijdt, bi-zar! En nee, dat is geen typefout.<\/p>\n

\n
\n

 <\/p>\n

\n
<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n
<\/div>\n
<\/div>\n
\n
Dit bericht op Instagram bekijken<\/div>\n<\/div>\n
<\/div>\n
\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n

 <\/p>\n

Een bericht gedeeld door Koenigsegg (@koenigsegg)<\/a><\/p>\n<\/div>\n<\/blockquote>\n