{"id":24696,"date":"2016-10-06T17:00:00","date_gmt":"2016-10-06T15:00:00","guid":{"rendered":"http:\/\/boebs.nl\/gigi-hadid-is-het-nieuwe-gezicht-van-reebok-en-dat-is-goed-nieuws\/"},"modified":"2016-10-06T17:00:00","modified_gmt":"2016-10-06T15:00:00","slug":"gigi-hadid-is-het-nieuwe-gezicht-van-reebok-en-dat-is-goed-nieuws","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/gigi-hadid-is-het-nieuwe-gezicht-van-reebok-en-dat-is-goed-nieuws\/","title":{"rendered":"Gigi Hadid is het nieuwe gezicht van Reebok en dat is goed nieuws"},"content":{"rendered":"
<\/div>
\"\"<\/figure>\n
Gigi Hadid<\/a> is nog niet klaar met de ene campagne of de andere begint alweer. Nu is de knappe Amerikaanse het gezicht van Reebok<\/a>. Bij de #PerfectNever campagne gaat het erom dat je goed in je vel zit door het sporten. Dat ze lekker in haar vel zit, kunnen wij ook wel zien.<\/p>\n

<\/o_p><\/p>\n

Met deze opdracht gaat ze haar collega’s achterna, want Cara Delevingne<\/a> had eerder al een shoot met Puma en Gisele Bündchen<\/a> met Under Armour. Sportmerken die vrouwelijke topmodellen aantrekken voor hun campagnes. Dat is een prima ontwikkeling.<\/p>\n

\"\"
\n <\/span>\"\"<\/p>\n

\"\"<\/a><\/figure>\n

\"\"<\/figure>\n