{"id":215413,"date":"2021-06-16T18:00:19","date_gmt":"2021-06-16T16:00:19","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=215413"},"modified":"2021-06-16T01:45:57","modified_gmt":"2021-06-15T23:45:57","slug":"25-redenen-fhm500-bestellen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/25-redenen-fhm500-bestellen\/","title":{"rendered":"25 redenen waarom jij nu de FHM500 moet bestellen"},"content":{"rendered":"
<\/div>

We snappen dat je de meeste dingen lekker op je telefoontje leest, maar voor sommige magazines moet een uitzondering worden gemaakt. De FHM500 moet je namelijk gewoon als tijdschrift hebben. Dan komen de foto\u2019s van de 500 mooiste vrouwen van Nederland helemaal tot hun recht. Nog niet helemaal overtuigd? Hier 25 redenen waarom je de FHM500 moet bestellen<\/a>.<\/strong><\/p>\n

1. Als je \u2018m niet koopt krijg je spijt
\n<\/strong>Echt waar. Je gaat zelden zoveel lees \/ kijkplezier beleven dan aan deze schitterende editie. Dit is een parel van een editie!<\/p>\n

2. Je geeft \u2018m cadeau aan een vriend
\n<\/strong>Of je mattie nou volgende week jarig is of pas in augustus. Dit is altijd een leuker cadeau dan een enveloppie in z\u2019n hand proppen. Waarom niet vooruit denken en nu alvast een cadeautje in huis halen?<\/p>\n

3. Je hebt altijd wat te lezen op de wc
\n<\/strong>Leg \u2018m op de WC neer en je hebt dubbel plezier. Een bruine trui breien en tegelijkertijd de billen van Doutzen Kroes bewonderen? Het kan!<\/p>\n

4. Je neemt \u2018m mee op vakantie
\n<\/strong>Vakantie is het ultieme moment om een tijdschrift te kopen. Sommige blaadjes heb je in een uur uit, maar dit magazine kun je de hele vakantie door blijven bladeren. Wel uitkijken als je straks in je Speedo zwembroekje aan het zwembad ligt.<\/p>\n

5. Interview met de mannen van de Zelfspodcast
\n<\/strong>Een onderhoudend
interview<\/a> met Sander Schimmelpenninck & Jaap Reesema, het duo dat zich met hun Snoepjes-rubriek in de Zelfspodcast heeft geprofileerd als een uitstekend scoutingsapparaat. Dat wil je lezen.<\/p>\n