{"id":206626,"date":"2021-03-24T11:05:47","date_gmt":"2021-03-24T10:05:47","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=206626"},"modified":"2021-03-24T11:05:47","modified_gmt":"2021-03-24T10:05:47","slug":"hunkemoller-lancering-2021-collecties","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/hunkemoller-lancering-2021-collecties\/","title":{"rendered":"Hunkem\u00f6ller komt met spectaculaire lancering van 2021 collecties"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Normaal gesproken zien we de nieuwe collecties van Hunkem\u00f6ller altijd verschijnen op een catwalk, waarbij de modellen stralen in diverse setjes prachtige lingerie voor een groot publiek. Zoals we allemaal weten is tegenwoordig niets meer zoals het normaal gesproken was en dus moest ook Hunkem\u00f6ller een creatieve oplossing bedenken. En die hebben ze gevonden.<\/b><\/p>\n

Time to be seen<\/h2>\n

Het marketing team van Hunkem\u00f6ller heeft zeker goed zijn best gedaan om een spectaculair alternatief te bedenken om de nieuwe collecties kenbaar te maken aan de wereld. In plaats van een echte runwayshow<\/em> werd er dit jaar een digitale catwalk in elkaar geflanst waar de modellen op mochten flaneren, en dat deden ze natuurlijk fantastisch. De show werd opgenomen in de Beurs van Berlage in Amsterdam, uiteraard conform alle coronamaatregelen.<\/p>\n

\"Hunkem\u00f6ller\"
Foto: Hunkem\u00f6ller<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

De lancering van de nieuwe collecties had het thema \u201cTime to be seen\u201d, en werd digitaal bijgewoond door media, influencers en ambassadeurs. Het verhaal onderzoekt de meest gewaagde fantasie\u00ebn van vrouwen en viert hun vrijheid en het cre\u00ebren van eigen dromen in vier prachtig vormgegeven werelden. Deze werelden vieren women empowerment<\/em>, zelfvertrouwen, leuke tijden en de vrijheid om jezelf uit te drukken. Een hele missie om dat goed op beeld te zetten, maar het resultaat mag er zeker zijn.<\/p>\n

Hunkem\u00f6ller<\/h2>\n

Er werden vier verschillende collecties ge\u00efntroduceerd om de vier verschillende kanten van de moderne vrouw te weerspiegelen. De eerste is de Premium Lounge, waarin verschillende luxe lingeriesetjes van meerdere kleuren en stoffen de show stelen. De tweede collectie is de P.O.P – Power of Positivity – collectie, die bestaat uit chille ondergoedsetjes en huispakkies in felle tinten. De derde collectie is de Swimwear Shines collectie, waar natuurlijk de meest mooie bikini’s in alle prints en kleuren uit voortkomen. De vierde en laatste collectie is de Private Collection, die als afsluiter van de show diende. Het is een gewaagde collectie, met heerlijke kanten setjes en felrode items die ons even meenemen naar onze stoutste dromen.<\/p>\n

\"Hunkem\u00f6ller\"
Foto: Hunkem\u00f6ller<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Hunkem\u00f6ller CEO Philip Mountfort zegt zelf dit over de show en de nieuwe collecties: “Er zijn zoveel unieke kanten aan ons publiek, onze vrouw – ze heeft het allemaal. Ze is altijd haar unieke zelf. Deze film en de vier vertegenwoordigde collecties brengen de verschillende kanten van haar tot leven. Binnen de collecties wil Hunkem\u00f6ller elke vrouw vieren voor wie ze werkelijk is en haar helpen haar mooiste zelf te zijn.”<\/p>\n