lijstje<\/a>.\r\nDe pure klasse van de Ferrari Enzo<\/h2>\r\nHet Italiaanse steigerende paard kreeg een grotere versie van de V12-motor van zijn voorganger en de cilinderinhoud werd enorm verhoogd van 4,7 naar 6,0 liter. Met behulp van pittige componenten zoals met Nikasil beklede cilinderwanden, titanium drijfstangen en een koppelverhogend telescopisch inlaatspruitstuk, stuurde de motor van de Enzo oorspronkelijk 651 pk door een uit het F1-tijdperk afgeleide zesversnellingsbak met dubbele koppeling. De resulterende tijd van nul tot 100 km\/u werd geklokt op 3,3 seconden, met een topsnelheid van 350 km\/u. Niet misselijk, right?\r\n\r\n[gallery columns=\"2\" size=\"full\" ids=\"195597,195598\"]\r\n\r\nVoortbouwend op het carbon en Nomex-chassis bootste ontwerper Ken Okuyama de vorm na van een raceauto met open wielen, met daarbij de skin van een wegauto. In de windtunnel geteste carbon en Kevlarpanelen cre\u00ebren een luchtdoorlatend profiel, terwijl 19-inch lichtmetalen velgen verankerd door 15-inch Brembo-koolstof-keramische schijfremmen voor remkracht zorgen. Lamborghini-achtige schaardeuren complementeren het exotische uiterlijk van de Enzo. Een ding is zeker, je rijdt een enorm sexy wagen met deze jongen onder je kont.\r\n\r\n[gallery size=\"full\" columns=\"2\" ids=\"195595,195596\"]\r\n\r\nRM Sotheby's verwacht dat deze Ferrari Enzo uit 2003 tussen de 2,25 en 2,5 miljoen dollar zal opbrengen op 22 januari. Dus mocht je serieus mee willen bieden, dan moet je nog wat geld in je laatje hebben liggen.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_195599\" align=\"alignnone\" width=\"680\"] Patrick Ernzen\/RM Sotheby's[\/caption]"},"excerpt":{"rendered":"
Voor velen is deze karakteristieke Ferrari Enzo een absolute droomauto, het rijden in deze…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":195594,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[269,122200],"yst_prominent_words":[14547,2790,19494,1653,98418,17267,2316,54216,1560,2949,1697],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/195593"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=195593"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/195593\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":195631,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/195593\/revisions\/195631"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/195594"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=195593"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=195593"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=195593"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=195593"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}