Pok\u00e9mon Go<\/em><\/h2>\nDe werelden van high fashion en de game cultuur zijn de afgelopen jaren steeds meer met elkaar verweven geraakt. De lockdown heeft daar absoluut een handje bij geholpen, zo was het mogelijk om Steezy-outfits te ontwerpen op Animal Crossing en kan je Louis Vuitton outfits dragen met je League of Legendes-personages.<\/p>\n
De lancering van Gucci’s langverwachte samenwerking met het outdoormerk The North Face riep natuurlijk ook om een game waarbij de collectie gedragen kan worden. Dat ze voor Pok\u00e9mon Go<\/em> hebben gekozen is geen toeval, ze zien het als een\u00a0eerbetoon aan de avontuurlijke geest van de samenwerking.<\/p>\n“Pokemon Go!<\/em> heeft nog steeds een gezonde community van spelers die af en toe rond willekeurige straathoeken kunnen worden gezien in de hoop hun favoriete Pok\u00e9mon te vangen. En hoewel de game niet zo extreem populair is als een paar jaar geleden, is het nog steeds een van de meest geliefde mobiele games die er is. Omdat het een spel is dat draait om naar buiten gaan en meer tijd doorbrengen met wandelen in de vrije natuur, is het ook een perfecte game voor de virtuele lancering van de collectie.” Aldus de woordvoerder van Gucci.<\/p>\n\n\n
<\/p>\n
\n
<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n
<\/div>\n
<\/div>\n
\n
Dit bericht bekijken op Instagram<\/div>\n<\/div>\n
<\/div>\n
\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n
\n
<\/div>\n
<\/div>\n
<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n