Philip Plein en Paris Hilton.<\/span> <\/figcaption><\/figure>\nHet merk<\/h2>\n
Dingen als schedels, spikes en brute details zijn aan Philipp wel besteed. Zijn kledingitems vallen vooral op door de grote prints waar hij dolgraag gebruik van maakt met felle details. Toch is hij af en toe wat meer ingetogen: zo zijn er items van matzwart op zwart die de letters ‘PLEIN’ onopvallender met zich meedragen. Het merk heeft dus voor ieder wat wils. De spelers van AS Roma, die vanaf het 2012\/13 seizoen vier jaar in Philipp’s kleding liepen, hadden dus zeker wat om uit te kunnen kiezen.<\/p>\n
Het merk is piepjong in verhouding met andere merken. Daar is Philipp zich meer dan bewust van. “Wij zijn een van de laatste fashionhuizen die een levende en actieve designer in huis heeft die tevens founder is van het merk. De meeste zijn of overleden, uitgekocht of zo oud dat ze niet meer werken. Ik vergelijk fashiondesigners wel eens met voetbalspelers. Als voetballer scoor je, bereik je je doel en word je vervolgens weer opgekocht door een andere partij om daar hetzelfde trucje te doen. Bij veel huidige designermerken gebeurt dit ook,” zei hij in het eerder genoemde interview. Voor hem is de kracht van Philipp Plein dus dat hij zelf nog actief meehelpt met z’n merk. Ook zegt hij er nooit afstand van te willen doen. Zo zien we dat graag!<\/p>\n
Intussen is het merk ook goed vertegenwoordigd onder de echte celebs. Jennifer Lopez is bijvoorbeeld enorm groot fan van de laarzen van het merk, Paris Hilton heeft een gigantische collectie opgebouwd, Bella Hadid ziet er bloedmooi uit en ook Kylie Jenner loopt er graag in.<\/p>\n
Afslag naar de geuren<\/h2>\n
Tja, en dan is er een verwachte richting waar Philipp Plein heenging. Ergens tussen de Chanel, Hugo Boss geuren en andere modemerken, staat nu ook een chique geur van Philipp Plein. Werkelijk alles aan dit parfum beeld uit waar het merk zichzelf al een tijdje aan koppelt. Zo is de verpakking in de vorm van een onbeperkte creditcard die past bij de rich papi lifestyle. Daarnaast is het glas geslepen in de vorm van een zeshoekige doodskop, bekroond met het intussen iconische symbool van het merk. En tja, de naam? NO LIMIT$ sluit daar dus perfect bij aan.<\/p>\n
De Duitse ontwerper is een tijd lang bezig geweest om de nieuwe richting te perfectioneren. Hij ging bijvoorbeeld om de tafel met Alberto Morillas, die hij zelf de ‘Karl Lagerfeld van de parfumindustrie’ noemt. De meesterparfumeur hielp Philipp met het cre\u00ebren van een geur die kwalitatief net zo goed is, als dat de brute verpakking er dus uitziet. Naar eigen zeggen is het de geur voor miljardairs en ruikt het dus naar seks en geld. Gelukkig is de prijs ook voor ons doorsneevolk te doen.<\/p>\n
Spreekt de geur van seks & geld jou aan en wil jij je dus een echte miljardair wanen? Dan kun je exclusief bij ICI PARIS XL<\/a> terecht voor NOLIMIT$.<\/p>\n <\/p>\n