Beeld:<\/strong> Coen Grutters<\/a><\/p>\nMeer rijtesten?<\/h2>\n
Lees hier onze ervaringen met machines als de:<\/p>\n
\n- Ford Fiesta ST<\/a><\/li>\n
- Jaguar F-Type SVR<\/a><\/li>\n
- Alfa Romeo 4C<\/a><\/li>\n
- Porsche 911 Carrera GTS<\/a><\/li>\n
- Range Rover Velar<\/a><\/li>\n
- Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio<\/a><\/li>\n
- Nissan GT-R<\/a><\/li>\n
- McLaren 570S<\/a><\/li>\n
- Porsche Cayman GTS<\/a><\/li>\n
- BMW M850i<\/a><\/li>\n
- Kawasaki Z900<\/a><\/li>\n
- MINI John Cooper Works Clubman<\/a><\/li>\n
- Toyota Supra<\/a><\/li>\n
- Husqvarna Motorcycles Vitpilen 701<\/a><\/li>\n
- Ford Mustang Bullit<\/a><\/li>\n
- Lexus LC 500h<\/a><\/li>\n
- Harley Davidson LiveWire<\/a><\/li>\n
- Shelby GT500<\/a><\/li>\n
- Porsche Carrera 911<\/a><\/li>\n
- Porsche Cayman GT4<\/a><\/li>\n
- Jaguar F-Type P575R<\/a><\/li>\n
- Audi RS6<\/a><\/li>\n
- Range Rover Sport SVR<\/a><\/li>\n<\/ul>\n","protected":false,"plaintext":"We reden al in de nieuwe Porsche 911 Carrera, maar nog nooit in de h\u00e9t topmodel van de renstal uit Stuttgart: de Porsche 911 Turbo S. It\u2019s a first, want eindelijk mocht FHM op pad met het topmodel van de moeder aller sportwagens. Sterker nog: het is de snelste auto waar we ooit in hebben gereden. Rode lampen uit? Go, go go!<\/strong>\r\n\r\n\u201cIk vind het wel een hele opvallende kleur,\u201d zegt een langslopende meneer als we \u2018m onze knalgele 911 open bliepen. \u201cIk vind het niet mooi. Alsof je in een speelgoedautootje stapt.\u201d Hallo Hollandse directheid. Gelukkig hoeft hij er niet in te rijden. Gelukkig mogen wij dat wel.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_176243\" align=\"alignnone\" width=\"2560\"] Poahhhh<\/em>[\/caption]\r\n\r\nDat \u2018ie de aandacht trekt, is natuurlijk net zoiets zeggen dat je bij de all you can eat sushi toko opmerkt dat je de sojasaus wat aan de zoute kant vindt. Maar h\u00e9, we zitten hier vandaag in de Porsche 911 Turbo S: het snelste straatmodel dat Porsche te bieden heeft. Natuurlijk hebben ze ook nog een GT3 en een GT2 RS, maar die zijn toch meer voor het circuit. En ja, er bestaat ook nog zoiets als de 918 Spyder, maar dat is met een prijskaartje van ruim boven de miljoen echt van een andere klasse. Je gaat een Ford Mustang ook niet vergelijken met een Fiesta ST.\r\n