{"id":157125,"date":"2019-12-11T11:00:55","date_gmt":"2019-12-11T10:00:55","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=157125"},"modified":"2019-12-11T11:03:30","modified_gmt":"2019-12-11T10:03:30","slug":"coca-cola-star-wars-lightsabers","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/coca-cola-star-wars-lightsabers\/","title":{"rendered":"Coca-Cola brengt Star Wars flesjes met oplichtende lightsabers uit"},"content":{"rendered":"
<\/div>

In Singapore gaan ze Coca-Cola flessen met personages uit de aankomende Star Wars: The Rise of Skywalker <\/a><\/em>in beperkte oplage verkopen. Denk aan Rey (Daisy Ridley) en Kylo Ren (Adam Driver) met lightsabers in hun grijpgrage vingertjes die oplichten als jij ze met je blote mannen klauwen aanraakt.<\/strong><\/p>\n

500 keer<\/strong><\/h2>\n

Het technische hoogstandje is in elkaar geflanst door het Duitse bedrijf Inuru. Ze beweren dat de etiketten een ingebouwde batterij bevatten die voldoende stroom kan uitstoten om tot 500 keer op te lichten. Inuru zegt ook dat de OLED ecologisch veilig is, omdat ze geen zeldzame metalen hebben gebruikt om ze te maken. Kijk is aan.<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/B5q-h13K0be\/?utm_source=ig_embed<\/p>\n

Raadsel<\/h2>\n

Coca-Cola maakte slechts 8.000 flessen en je vindt ze niet zomaar bij de dichtstbijzijnde automaat. Fans \u00a0worden aan het werk gezet om een \u200b\u200bvan deze limited-edition flesjes te kopen. Coca Cola zal een raadsel vrijgeven via Instagram en Facebook. Fans die het oplossen zullen ‘gatekeepers’ opsporen die grenzen aan Singapore’s 7-Elevens.<\/p>\n

Als dat allemaal is gelukt zullen ze een pas verkrijgen die je kunt inwisselen om een \u200b\u200bvan deze speciale frisdrankflessen te krijgen. Je moet er dus wel wat voor over hebben. De promotie heeft de naam “Galactic Hunt” gekregen. Het begon op 6 december en loopt door tot en met 22 december. ‘May the force be with you.’<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"In Singapore gaan ze Coca-Cola flessen met personages uit de aankomende Star Wars: The Rise of Skywalker <\/a><\/em>in beperkte oplage verkopen. Denk aan Rey (Daisy Ridley) en Kylo Ren (Adam Driver) met lightsabers in hun grijpgrage vingertjes die oplichten als jij ze met je blote mannen klauwen aanraakt.<\/strong>\r\n

500 keer<\/strong><\/h2>\r\nHet technische hoogstandje is in elkaar geflanst door het Duitse bedrijf Inuru. Ze beweren dat de etiketten een ingebouwde batterij bevatten die voldoende stroom kan uitstoten om tot 500 keer op te lichten. Inuru zegt ook dat de OLED ecologisch veilig is, omdat ze geen zeldzame metalen hebben gebruikt om ze te maken. Kijk is aan.\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B5q-h13K0be\/?utm_source=ig_embed\r\n

Raadsel<\/h2>\r\nCoca-Cola maakte slechts 8.000 flessen en je vindt ze niet zomaar bij de dichtstbijzijnde automaat. Fans \u00a0worden aan het werk gezet om een \u200b\u200bvan deze limited-edition flesjes te kopen. Coca Cola zal een raadsel vrijgeven via Instagram en Facebook. Fans die het oplossen zullen 'gatekeepers' opsporen die grenzen aan Singapore's 7-Elevens.\r\n\r\nAls dat allemaal is gelukt zullen ze een pas verkrijgen die je kunt inwisselen om een \u200b\u200bvan deze speciale frisdrankflessen te krijgen. Je moet er dus wel wat voor over hebben. De promotie heeft de naam \"Galactic Hunt\" gekregen. Het begon op 6 december en loopt door tot en met 22 december. 'May the force be with you.'"},"excerpt":{"rendered":"

In Singapore gaan ze Coca-Cola flessen met personages uit de aankomende Star Wars: The…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":157135,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[1585,94469,6657,99625],"yst_prominent_words":[104657,35830,2896,9778,2723,16095,21087,1596,104646,4133,104645,104644,104647,2949,1568],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/157125"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=157125"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/157125\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":157156,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/157125\/revisions\/157156"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/157135"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=157125"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=157125"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=157125"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=157125"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}