{"id":156015,"date":"2019-12-02T18:00:11","date_gmt":"2019-12-02T17:00:11","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=156015"},"modified":"2019-12-02T17:41:21","modified_gmt":"2019-12-02T16:41:21","slug":"loden-leeuw-nominatie","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/loden-leeuw-nominatie\/","title":{"rendered":"De nominaties voor meest irritante reclame van het jaar zijn bekend"},"content":{"rendered":"
<\/div>

En de meest irritante reclame gaat naar, dat is wat je vanavond gaat horen als de Loden Leeuw wordt uitgereikt. De prijs voor de meest irritante reclame. Ook geeft Radar zijn prijs weg voor meest irritante BN\u2019er. De nominaties zijn inmiddels al bekend.<\/strong><\/p>\n

Nominaties<\/h2>\n

Voor deze \u2018begeerde\u2019 prijs zijn de Duitse bouwmarkt Hornbach, snoepmagnaat Haribo en webshop Lampdirect de kanshebbers. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn. Voor de meest irritante BN\u2019er zijn Marijke Helwegen, Sjaak Swart en Paul Haenen in de race. \u00a0Wij zijn benieuwd wie er met de eer gaat strijken.<\/p>\n

2002<\/h2>\n

De prijs wordt al sinds 2002 uitgereikt namens Radar.\u00a0Presentatrice Antoinette zegt tegen NOS er het volgende over \u00a0“Op het moment dat een reclame misleidend is of de informatie niet klopt, dan is het een journalistiek onderwerp in ons programma, maar wij kunnen geen onderwerp maken over irritatie, want dat is subjectief. Dit is een manier voor ons publiek om \u00e9\u00e9n keer per jaar te zeggen: dit kan \u00e9cht niet.” Het is vooral een uitlaatklep voor al die irritante reclames die we het hele jaar over ons heen krijgen”.<\/p>\n