McLaren Senna<\/a>. Omdat ze op elke vlak gewicht willen besparen zit er geen audiosysteem, maar ze snappen ook dat veel mensen dit een onmisbaar attribuut vinden en daardoor kan je gewoon aangeven dat je er wel eentje in wilt.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_154091\" align=\"alignnone\" width=\"710\"] Foto: McLaren[\/caption]\r\n\r\n\"klanten kunnen een op maat gemaakt systeem zonder extra kosten specificeren. Andere niet-kostenopties omvatten 5-Spoke Super-lichtgewicht gesmede lichtmetalen wielen in plaats van de 10-Spoke Ultra-lichtgewicht wielen die standaard zijn gemonteerd; baangerichte Pirelli P Zero \u2122 Corsa banden in plaats van Pirelli P Zero \u2122 -banden; en een voertuigliftsysteem.\"\r\nGeen ruiten<\/h2>\r\nAls je goed naar de foto\u2019s kijkt zie je dat er geen vooruit inzit. Er is dus geen enkele bescherming tegen de natuurlijke elementen. Voor je het weet hangt er een bij aan je lip of is je mond een soort vliegenmagneet. Maar daar zit natuurlijk een idee achter: \"Helmen kunnen worden gedragen, maar de vorm en het beeldhouwwerk van de bovenste cabine wikkelt zich rond de bestuurder en passagier om een \u200b\u200bveilige omgeving te bieden. Een vast voorruitderivaat van de auto is ook beschikbaar voor de meeste markten als fabrieksoptie.\"\r\n\r\n[caption id=\"attachment_154097\" align=\"alignnone\" width=\"761\"] Foto: McLaren[\/caption]\r\n\r\nMcLaren gaat 399 Elva\u2019s tot de werkelijkheid brengen. Er gaat flink met flappen worden gesmeten want voor een prijs van \u00a31.425.000 (ruim 1,6 miljoen euro) gaan deze vierwielers pas de deur uit. Is dat voor jou een pisbedrag? De \u20ac2 miljoen-grens wordt makkelijk bereikt met behulp van\u00a0McLaren Special Operations\u00a0(MSO). De dikke bak zit uiteraard volgestampt met allerlei exotische materialen.\r\n\r\n[gallery size=\"full\" ids=\"154095,154094,154093,154091,154092,154096\" orderby=\"rand\"]"},"excerpt":{"rendered":"
De elites van onze planeet krijgen er weer een potentieel nieuw speeltje bij. McLaren…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":154098,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[68,745],"yst_prominent_words":[91253,18406,102017,1575,44025,2576,37800,102018,102012,102008,1576,102015,102010,102014,102009,102007,2501,102013,1560,102016],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/154087"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=154087"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/154087\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":154434,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/154087\/revisions\/154434"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/154098"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=154087"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=154087"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=154087"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=154087"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}