Indian Scout<\/a>. Ter viering van deze bijzondere mijlpaal komen ze naar buiten met een nieuw 100-jarig jubileummodel. Dit bijzondere collectors-item vertegenwoordigt de rijke historie van een van s \u2018werelds meest bad-ass motormodellen. Wel moet je er snel bij zijn, want wereldwijd worden er slechts 750 gemaakt.\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B19IQCPgrnP\/?utm_source=ig_web_copy_link\r\nOld but gold<\/h2>\r\nNever change a winning team. Dit moeten de producenten van Indian ook hebben gedacht. De speciale jubileumeditie neemt stijlelementen over van de originele Scout en maakt deze compleet met het originele kleurenschema. Het vertrouwde Indian Motorcycle Red wordt gecombineerd met een speciale Anniversary Gold-afwerking. Het echte leren \u2018woestijn kleurige\u2019 solo zadel zorgt voor de finishing touch. Plak daar een extreem vette Scout 100th Anniversary-badge op, zwarte spaakwielen, strandbars, een bagagerek en een chromen afwerking en je hebt het oude erfgoed succesvol ge\u00eberd. De Scout 100th Anniversary is voor een kleine 14.500 euro van jou.\r\n\r\n[gallery size=\"full\" columns=\"1\" ids=\"144478,144479,144480\"]\r\nDouble trouble<\/h2>\r\nNiet \u00e9\u00e9n maar twee modellen worden in het zonnetje gezet. De 20 van 2020 verwijst namelijk ook naar het allereerste Scout model uit 1920. De Scout Bobber Twenty eert de originele Scout en neemt veel unieke functies over van dit tijdloze icoon. Kijk maar eens naar de spaakwielen of het drijvende zadel. De 2020 Scout Bobber Twenty levert een klassieke bobberstijl, maar met verbeterde moderne ergonomie en is verkrijgbaar in drie kleuren: Thunder Black (ABS or non-ABS), Sagebrush Smoke (ABS) en Burnished Metallic (ABS).Prijzen beginnen bij 10.900 euro voor het model zonder-ABS en je betaalt 11.700 euro voor de modellen met ABS. Dit bewijst maar weer dat oud en nieuw elkaar heerlijk aanvullen. Wat een genot om naar te kijken.\r\n\r\n[gallery columns=\"1\" size=\"full\" ids=\"144484,144485,144487,144486\"]"},"excerpt":{"rendered":"
Goed nieuws voor de motorgekken onder ons. Voor het 100-jarige jubileum trakteert Indian Motorcycles…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":144478,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[95420,95419,88891],"yst_prominent_words":[95385,95388,95380,95375,95382,95378,95376,95414,95413,94862,95384,39481,95381,95383,95379,80903,95377,1560,1915,4404],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144477"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=144477"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144477\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":144503,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144477\/revisions\/144503"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/144478"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=144477"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=144477"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=144477"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=144477"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}