{"id":144388,"date":"2019-09-04T12:30:15","date_gmt":"2019-09-04T10:30:15","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=144388"},"modified":"2019-09-04T11:39:26","modified_gmt":"2019-09-04T09:39:26","slug":"shelby-gt-500-2020-hennessey-performance","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/shelby-gt-500-2020-hennessey-performance\/","title":{"rendered":"Hennessey verbouwt Shelby GT500 tot snelste ‘legale’ Mustang op de weg"},"content":{"rendered":"
<\/div>

De nieuwe 2020 Ford Mustang Shelby GT500 is officieel nog niet op de markt, maar de in Texas gevestigde tuners van Hennessey<\/a> weten nu al hoe ze deze cobra van meer gif moeten voorzien. De standaard 760 pk van de nieuwe Mustang<\/a> vinden zij wat aan de lage kant. Zij verdubbelen dit met alle liefde voor jou. Je kunt immers nooit genoeg pk\u2019s hebben<\/strong>.<\/p>\n

Het beest breekt los<\/h2>\n

Als je de mannen van Hennessey moet geloven is dit ook waar, maar de standaard GT500 is met zijn 760 pk al de meest krachtige fabrieksgebouwtje \u2018legale\u2019 Mustang ooit. Toch weerhield dit de mannen van Hennessey niet om er een flink schepje boven op te doen. Door hun upgrades wordt deze snake, pas echt dodelijk. Alsof Goku transformeert naar Super Sayan 3.<\/p>\n

\"\"
Foto: Hennessey Performance<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

De transformatie<\/h2>\n

De Hennessey boys stellen niet teleur. Het beest die zij hebben gecre\u00eberd, heeft namelijk twee keer zoveel vermogen als de standaard fabriekslevering. Met hun Venom 1200-pakket, trekken zij het aantal pk\u2019s op naar 1.200 bij een toerental van 7.000 per minuut. De dikke V8 met dubbele turbo is het kloppende hart van deze wagen en maakt dit alles mogelijk. Hennything is possible.<\/p>\n

Meer muscle is altijd het juiste antwoord<\/h2>\n

Die dikke V8 motor pusht de wagen tot zijn limiet. De boys zijn dan ook trots op hun creatie, maar makkelijk was het zeker niet. Om dit leuke speeltje mogelijk te maken, moesten zij de intercooler, het brandstoftoevoersysteem, het inductiesysteem, de zuigers en de drijfstangen allemaal upgraden. Ook moet je letten op je tank. Als je rondrijdt met de Venom 1.200 upgrade, moet je zorgen dat je op E85 of 109-race benzine rijdt. De Mustang verdient dan ook een speciale verzorging, maar als je er zo uitziet dan mag dat ook wel. Specs als acceleratie en topsnelheid laten nog even op zich wachten.<\/p>\n

\"\"
Foto: Hennessey Performance<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

The Return Of The King<\/h2>\n

Het is nog even afwachten, want de Mustang komt pas in 2020 op de markt. Ook zijn de offici\u00eble prijzen nog niet bekend. Hou het nieuws in de gaten, want er zijn al meer updates gepland. Kijk dus uit naar The Return Of The King.<\/p>\n

\"\"
Foto: Hennessey Performance<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

 <\/p>\n","protected":false,"plaintext":"De nieuwe 2020 Ford Mustang Shelby GT500 is officieel nog niet op de markt, maar de in Texas gevestigde tuners van Hennessey<\/a> weten nu al hoe ze deze cobra van meer gif moeten voorzien. De standaard 760 pk van de nieuwe Mustang<\/a> vinden zij wat aan de lage kant. Zij verdubbelen dit met alle liefde voor jou. Je kunt immers nooit genoeg pk\u2019s hebben<\/strong>.\r\n

Het beest breekt los<\/h2>\r\nAls je de mannen van Hennessey moet geloven is dit ook waar, maar de standaard GT500 is met zijn 760 pk al de meest krachtige fabrieksgebouwtje \u2018legale\u2019 Mustang ooit. Toch weerhield dit de mannen van Hennessey niet om er een flink schepje boven op te doen. Door hun upgrades wordt deze snake, pas echt dodelijk. Alsof Goku transformeert naar Super Sayan 3.\r\n\r\n[caption id=\"\" align=\"alignnone\" width=\"6000\"]\"\" Foto: Hennessey Performance[\/caption]\r\n

De transformatie<\/h2>\r\nDe Hennessey boys stellen niet teleur. Het beest die zij hebben gecre\u00eberd, heeft namelijk twee keer zoveel vermogen als de standaard fabriekslevering. Met hun Venom 1200-pakket, trekken zij het aantal pk\u2019s op naar 1.200 bij een toerental van 7.000 per minuut. De dikke V8 met dubbele turbo is het kloppende hart van deze wagen en maakt dit alles mogelijk. Hennything is possible.\r\n

Meer muscle is altijd het juiste antwoord<\/h2>\r\nDie dikke V8 motor pusht de wagen tot zijn limiet. De boys zijn dan ook trots op hun creatie, maar makkelijk was het zeker niet. Om dit leuke speeltje mogelijk te maken, moesten zij de intercooler, het brandstoftoevoersysteem, het inductiesysteem, de zuigers en de drijfstangen allemaal upgraden. Ook moet je letten op je tank. Als je rondrijdt met de Venom 1.200 upgrade, moet je zorgen dat je op E85 of 109-race benzine rijdt. De Mustang verdient dan ook een speciale verzorging, maar als je er zo uitziet dan mag dat ook wel. Specs als acceleratie en topsnelheid laten nog even op zich wachten.\r\n\r\n[caption id=\"\" align=\"alignnone\" width=\"6000\"]\"\" Foto: Hennessey Performance[\/caption]\r\n

The Return Of The King<\/h2>\r\nHet is nog even afwachten, want de Mustang komt pas in 2020 op de markt. Ook zijn de offici\u00eble prijzen nog niet bekend. Hou het nieuws in de gaten, want er zijn al meer updates gepland. Kijk dus uit naar The Return Of The King.\r\n\r\n[caption id=\"\" align=\"alignnone\" width=\"6000\"]\"\" Foto: Hennessey Performance[\/caption]\r\n\r\n "},"excerpt":{"rendered":"

De nieuwe 2020 Ford Mustang Shelby GT500 is officieel nog niet op de markt,…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":144397,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[662,664,5609,95331,6596],"yst_prominent_words":[1930,9385,48508,95316,18378,1565,95329,52996,95328,95327,5603,8474,3472,42529,95321,4194,1607,18374,95323,36305],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144388"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=144388"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144388\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":144410,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/144388\/revisions\/144410"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/144397"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=144388"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=144388"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=144388"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=144388"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}