{"id":143275,"date":"2019-08-26T15:19:43","date_gmt":"2019-08-26T13:19:43","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=143275"},"modified":"2019-08-26T15:20:01","modified_gmt":"2019-08-26T13:20:01","slug":"giel-de-winter-kledinglijn-equi","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/giel-de-winter-kledinglijn-equi\/","title":{"rendered":"StukTV-boss Giel de Winter lanceert eigen kledinglijn: Equi"},"content":{"rendered":"
Je kent Giel de Winter als eindbaas van StukTV, maar nu start hij met zijn eigen kledingmerk: Equi. Mocht je op zoek zijn naar toffe hoodies en t-shirts, dan raden we je zeker aan om hier eens een kijkje te nemen.<\/strong><\/p>\n Giel gaat lekker. Zijn YouTube-kanaal tikt onderhand al bijna de 2,3 miljoen abonnees aan. Daarnaast doet hij ook mee met diverse tv-programma\u2019s en werd hij in 2018 Creative Director bij Talpa. Dat destijds voor ettelijke miljoenen werd overgenomen door Ome Sjon (de Mol).<\/p>\n Achterliggende gedachte is met een goede balans tussen prijs, kwaliteit en duurzaamheid. \u201cLuxe merken zijn voor veel mensen onbetaalbaar en de fast fashion- industrie is zo goedkoop dat je jezelf afvraagt of dat wel klopt\u201d, aldus Giel. Daar wil hij nu dus op zijn manier verandering in brengen.<\/p>\n Afgelopen weekend opende hij een pop-up store in Amsterdam, die is helaas alweer dicht (want pop-up), maar vanaf 27 augustus barst de online verkoop van Equi Clothing in alle gekte los. Nog op zoek naar een toffe hoodie en t-shirt? Op\u00a0www.equiclothing.com<\/a> moet je zijn!<\/p>\n https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1f20bcIvmS\/<\/p>\n https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1ihbNKo6cC\/<\/p>\n https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1gzqACIsPT\/<\/p>\n https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1YonEGI5C7\/<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Je kent Giel de Winter als eindbaas van StukTV, maar nu start hij met zijn eigen kledingmerk: Equi. Mocht je op zoek zijn naar toffe hoodies en t-shirts, dan raden we je zeker aan om hier eens een kijkje te nemen.<\/strong>\r\n\r\nGiel gaat lekker. Zijn YouTube-kanaal tikt onderhand al bijna de 2,3 miljoen abonnees aan. Daarnaast doet hij ook mee met diverse tv-programma\u2019s en werd hij in 2018 Creative Director bij Talpa. Dat destijds voor ettelijke miljoenen werd overgenomen door Ome Sjon (de Mol).\r\n Je kent Giel de Winter als eindbaas van StukTV, maar nu start hij met…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":143277,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[163,69348,972,42658],"yst_prominent_words":[26394,94483,94473,20708,94480,94482,1672,25029,94479,94478,94481],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/143275"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=143275"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/143275\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":143284,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/143275\/revisions\/143284"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/143277"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=143275"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=143275"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=143275"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=143275"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}Prijs, kwaliteit en duurzaamheid<\/h2>\n
Prijs, kwaliteit en duurzaamheid<\/h2>\r\nAchterliggende gedachte is met een goede balans tussen prijs, kwaliteit en duurzaamheid. \u201cLuxe merken zijn voor veel mensen onbetaalbaar en de fast fashion- industrie is zo goedkoop dat je jezelf afvraagt of dat wel klopt\u201d, aldus Giel. Daar wil hij nu dus op zijn manier verandering in brengen.\r\n\r\nAfgelopen weekend opende hij een pop-up store in Amsterdam, die is helaas alweer dicht (want pop-up), maar vanaf 27 augustus barst de online verkoop van Equi Clothing in alle gekte los. Nog op zoek naar een toffe hoodie en t-shirt? Op\u00a0www.equiclothing.com<\/a> moet je zijn!\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1f20bcIvmS\/\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1ihbNKo6cC\/\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1gzqACIsPT\/\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1YonEGI5C7\/"},"excerpt":{"rendered":"