{"id":143275,"date":"2019-08-26T15:19:43","date_gmt":"2019-08-26T13:19:43","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=143275"},"modified":"2019-08-26T15:20:01","modified_gmt":"2019-08-26T13:20:01","slug":"giel-de-winter-kledinglijn-equi","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/giel-de-winter-kledinglijn-equi\/","title":{"rendered":"StukTV-boss Giel de Winter lanceert eigen kledinglijn: Equi"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Je kent Giel de Winter als eindbaas van StukTV, maar nu start hij met zijn eigen kledingmerk: Equi. Mocht je op zoek zijn naar toffe hoodies en t-shirts, dan raden we je zeker aan om hier eens een kijkje te nemen.<\/strong><\/p>\n

Giel gaat lekker. Zijn YouTube-kanaal tikt onderhand al bijna de 2,3 miljoen abonnees aan. Daarnaast doet hij ook mee met diverse tv-programma\u2019s en werd hij in 2018 Creative Director bij Talpa. Dat destijds voor ettelijke miljoenen werd overgenomen door Ome Sjon (de Mol).<\/p>\n

Prijs, kwaliteit en duurzaamheid<\/h2>\n

Achterliggende gedachte is met een goede balans tussen prijs, kwaliteit en duurzaamheid. \u201cLuxe merken zijn voor veel mensen onbetaalbaar en de fast fashion- industrie is zo goedkoop dat je jezelf afvraagt of dat wel klopt\u201d, aldus Giel. Daar wil hij nu dus op zijn manier verandering in brengen.<\/p>\n

Afgelopen weekend opende hij een pop-up store in Amsterdam, die is helaas alweer dicht (want pop-up), maar vanaf 27 augustus barst de online verkoop van Equi Clothing in alle gekte los. Nog op zoek naar een toffe hoodie en t-shirt? Op\u00a0www.equiclothing.com<\/a> moet je zijn!<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1f20bcIvmS\/<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1ihbNKo6cC\/<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1gzqACIsPT\/<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/B1YonEGI5C7\/<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Je kent Giel de Winter als eindbaas van StukTV, maar nu start hij met zijn eigen kledingmerk: Equi. Mocht je op zoek zijn naar toffe hoodies en t-shirts, dan raden we je zeker aan om hier eens een kijkje te nemen.<\/strong>\r\n\r\nGiel gaat lekker. Zijn YouTube-kanaal tikt onderhand al bijna de 2,3 miljoen abonnees aan. Daarnaast doet hij ook mee met diverse tv-programma\u2019s en werd hij in 2018 Creative Director bij Talpa. Dat destijds voor ettelijke miljoenen werd overgenomen door Ome Sjon (de Mol).\r\n

Prijs, kwaliteit en duurzaamheid<\/h2>\r\nAchterliggende gedachte is met een goede balans tussen prijs, kwaliteit en duurzaamheid. \u201cLuxe merken zijn voor veel mensen onbetaalbaar en de fast fashion- industrie is zo goedkoop dat je jezelf afvraagt of dat wel klopt\u201d, aldus Giel. Daar wil hij nu dus op zijn manier verandering in brengen.\r\n\r\nAfgelopen weekend opende hij een pop-up store in Amsterdam, die is helaas alweer dicht (want pop-up), maar vanaf 27 augustus barst de online verkoop van Equi Clothing in alle gekte los. Nog op zoek naar een toffe hoodie en t-shirt? Op\u00a0www.equiclothing.com<\/a> moet je zijn!\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1f20bcIvmS\/\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1ihbNKo6cC\/\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1gzqACIsPT\/\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/B1YonEGI5C7\/"},"excerpt":{"rendered":"

Je kent Giel de Winter als eindbaas van StukTV, maar nu start hij met…<\/p>\n","protected":false},"author":3,"featured_media":143277,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[163,69348,972,42658],"yst_prominent_words":[26394,94483,94473,20708,94480,94482,1672,25029,94479,94478,94481],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/143275"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/3"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=143275"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/143275\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":143284,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/143275\/revisions\/143284"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/143277"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=143275"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=143275"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=143275"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=143275"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}