{"id":121790,"date":"2019-03-09T17:00:15","date_gmt":"2019-03-09T16:00:15","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=121790"},"modified":"2019-03-08T17:46:04","modified_gmt":"2019-03-08T16:46:04","slug":"pininfarina-battista-supercar","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/pininfarina-battista-supercar\/","title":{"rendered":"De Pininfarina Battista is nieuwe supercar kid on the block"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Op de autoshow van Gen\u00e8ve\u00a0is de Pininfarina Battista onthuld. Dit zal de meest krachtige elektro-bak worden die legaal op de weg mag rijden. Oja, hoeveel vermogen heeft ‘ie dan? Wat dacht je van 1.900 pk en<\/b>\u00a01.696 Newtonmeter aan koppel? Losjes!<\/strong><\/p>\n

Hij ziet er niet alleen fraai uit, maar kan met zijn Formule 1 versnelling best wat hebben. Van nul naar 100 km\/u doe je in 2,0 seconde. Geef hem twaalf seconde en je zit al op 186 kilometer per uur. Hele sicke specs, maar ja, dat kan nou eenmaal als elektrische auto.<\/p>\n

\"Pininfarina
Foto: Pininfarina Battista<\/em><\/span> Pininfarina Battista<\/span><\/figcaption><\/figure>\n

Je mag wel flink in de buidel tasten, want de vraagprijs zal liggen op ongeveer twee miljoen euro per stuk.<\/p>\n

Pininfarina Battista<\/h2>\n

Pininfara Barista is opgericht in 1928 en is het beroemdste auto ontwerphuis van Itali\u00eb. Ze staan bekend om de productie van onder andere Alfa Romeo, Fiat en Ferrari. De eerste auto dat ze na de oorlog bouwde was de Cistitalia 202 uit 1946’s. Een van de negen auto’s die in de vaste collectie van het Museum of Modern Art in New York te vinden zijn. Heel benieuwd wanneer we de eerste Pininfarina Battista op Nederlands kenteken mogen aanschouwen!<\/p>\n

\"Pininfarina
Foto: Pininfarina Battista<\/em><\/span> Pininfarina Battista<\/span><\/figcaption><\/figure>\n
\"Pininfarina
Foto: Pininfarina Battista<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Pininfarina
Foto: Pininfarina Battista<\/em><\/span> Pininfarina Battista<\/span><\/figcaption><\/figure>\n
\"Pininfarina
Foto: Pininfarina Battista<\/em><\/span> <\/figcaption><\/figure>\n","protected":false,"plaintext":"Op de autoshow van Gen\u00e8ve\u00a0is de Pininfarina Battista onthuld. Dit zal de meest krachtige elektro-bak worden die legaal op de weg mag rijden. Oja, hoeveel vermogen heeft 'ie dan? Wat dacht je van 1.900 pk en<\/b>\u00a01.696 Newtonmeter aan koppel? Losjes!<\/strong>\r\n\r\nHij ziet er niet alleen fraai uit, maar kan met zijn Formule 1 versnelling best wat hebben. Van nul naar 100 km\/u doe je in 2,0 seconde. Geef hem twaalf seconde en je zit al op 186 kilometer per uur. Hele sicke specs, maar ja, dat kan nou eenmaal als elektrische auto.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_121793\" align=\"alignnone\" width=\"799\"]\"Pininfarina Foto: Pininfarina Battista<\/em>[\/caption]\r\n\r\nJe mag wel flink in de buidel tasten, want de vraagprijs zal liggen op ongeveer twee miljoen euro per stuk.\r\n

Pininfarina Battista<\/h2>\r\nPininfara Barista is opgericht in 1928 en is het beroemdste auto ontwerphuis van Itali\u00eb. Ze staan bekend om de productie van onder andere Alfa Romeo, Fiat en Ferrari. De eerste auto dat ze na de oorlog bouwde was de Cistitalia 202 uit 1946's. Een van de negen auto's die in de vaste collectie van het Museum of Modern Art in New York te vinden zijn. Heel benieuwd wanneer we de eerste Pininfarina Battista op Nederlands kenteken mogen aanschouwen!\r\n\r\n[caption id=\"attachment_121798\" align=\"alignnone\" width=\"799\"]\"Pininfarina Foto: Pininfarina Battista<\/em>[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_121804\" align=\"alignnone\" width=\"799\"]\"Pininfarina Foto: Pininfarina Battista<\/em>[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_121805\" align=\"alignnone\" width=\"799\"]\"Pininfarina Foto: Pininfarina Battista<\/em>[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_121802\" align=\"alignnone\" width=\"799\"]\"Pininfarina Foto: Pininfarina Battista<\/em>[\/caption]"},"excerpt":{"rendered":"

Op de autoshow van Gen\u00e8ve\u00a0is de Pininfarina Battista onthuld. Dit zal de meest krachtige…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":121810,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[39,28276,347,68],"yst_prominent_words":[1817,70906,70905,2974,2438,2576,70900,70899,70902,70901,1607,70904,70903,10258],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/121790"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=121790"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/121790\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":122343,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/121790\/revisions\/122343"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/121810"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=121790"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=121790"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=121790"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=121790"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}