{"id":117325,"date":"2019-02-01T10:00:01","date_gmt":"2019-02-01T09:00:01","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=117325"},"modified":"2019-02-01T09:15:27","modified_gmt":"2019-02-01T08:15:27","slug":"triumph-tfc-rocket-iii","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/triumph-tfc-rocket-iii\/","title":{"rendered":"De nieuwe Triumph TFC Rocket III is een absolute eyecatcher"},"content":{"rendered":"
<\/div>

De geruchtenmolen draaide afgelopen tijd op volle toeren omtrent een nieuw racemonster van Triumph<\/a>, namelijk de Rocket III. Gelukkig komt het Britse merk nu eindelijk met het verlossende antwoord, want de dikke tweewieler komt eraan. <\/strong><\/p>\n

Hij is helaas nog in de conceptfase, dus veel over dit beest weten we nog niet. Het is in ieder geval tof nieuws dat \u2018ie op de planning staat als het nieuwe TFC-model. Helaas weten we nog niet zoveel over het nieuwe pareltje van Triumph, want die spetterende details worden pas op 1 mei naar buiten gebracht. We zullen het dus moeten doen aan de hand van wat leuke kiekjes, die ze met ons hebben gedeeld.<\/p>\n

\"Rocket
Foto: Triumph<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Triumph TFC Rocket III<\/h2>\n

Ook deze keer hebben de Britten voor eersteklas afwerkingen gezorgd. Daarnaast bevat het ook veel handige onderdelen zoals een verwisselbaar een- of tweepersoonszadel. We hebben wel een klein tipje van de sluier gekregen, want we kunnen verklappen dat het blok nog krachtiger is geworden. Dan kan je straks n\u00f3g harder over de wegen heen planken. Niet te hard, want anders geeft oom agent je straks een vette prent. Ook is de cilinderinhoud omhoog gekrikt naar 2500 cc, blaastechnisch gezien prima verantwoord. Je zal er trouwens straks wel snel bij moeten zijn, want Triumph gaat maar 750 exemplaren produceren.<\/p>\n

\"\"<\/figure>\n
\"Rocket
Foto: Triumph<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

 <\/p>\n","protected":false,"plaintext":"De geruchtenmolen draaide afgelopen tijd op volle toeren omtrent een nieuw racemonster van Triumph<\/a>, namelijk de Rocket III. Gelukkig komt het Britse merk nu eindelijk met het verlossende antwoord, want de dikke tweewieler komt eraan. <\/strong>\r\n\r\nHij is helaas nog in de conceptfase, dus veel over dit beest weten we nog niet. Het is in ieder geval tof nieuws dat \u2018ie op de planning staat als het nieuwe TFC-model. Helaas weten we nog niet zoveel over het nieuwe pareltje van Triumph, want die spetterende details worden pas op 1 mei naar buiten gebracht. We zullen het dus moeten doen aan de hand van wat leuke kiekjes, die ze met ons hebben gedeeld.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_117341\" align=\"alignnone\" width=\"1200\"]\"Rocket Foto: Triumph[\/caption]\r\n

Triumph TFC Rocket III<\/h2>\r\nOok deze keer hebben de Britten voor eersteklas afwerkingen gezorgd. Daarnaast bevat het ook veel handige onderdelen zoals een verwisselbaar een- of tweepersoonszadel. We hebben wel een klein tipje van de sluier gekregen, want we kunnen verklappen dat het blok nog krachtiger is geworden. Dan kan je straks n\u00f3g harder over de wegen heen planken. Niet te hard, want anders geeft oom agent je straks een vette prent. Ook is de cilinderinhoud omhoog gekrikt naar 2500 cc, blaastechnisch gezien prima verantwoord. Je zal er trouwens straks wel snel bij moeten zijn, want Triumph gaat maar 750 exemplaren produceren.\r\n\r\n\"\"\r\n\r\n[caption id=\"attachment_117342\" align=\"alignnone\" width=\"1200\"]\"Rocket Foto: Triumph[\/caption]\r\n\r\n "},"excerpt":{"rendered":"

De geruchtenmolen draaide afgelopen tijd op volle toeren omtrent een nieuw racemonster van Triumph,…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":117349,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[956,27197,67662],"yst_prominent_words":[2576,67656,1596,6830,4645,13726,48674,2641,1567,4194,49836,67655,27193,67654,2003,67653,67652],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/117325"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=117325"}],"version-history":[{"count":4,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/117325\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":117446,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/117325\/revisions\/117446"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/117349"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=117325"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=117325"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=117325"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=117325"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}