{"id":116195,"date":"2019-01-21T20:00:37","date_gmt":"2019-01-21T19:00:37","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=116195"},"modified":"2019-01-21T18:22:54","modified_gmt":"2019-01-21T17:22:54","slug":"straatlegale-bmw-m6-gt3-koop","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/straatlegale-bmw-m6-gt3-koop\/","title":{"rendered":"Deze straatlegale BMW M6 GT3 op Nederlandse platen staat te koop"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Tunen kan op verschillende manieren. Sommigen hebben te veel Fast and the Furious gekeken en denken dat ze met een blikje als einddemper de koning van de straat zijn, niet wetende dat ze ontzettend voor schut staan in hun verlaagde Volkswagen Polo. Aan de andere kant van het spectrum heb je deze BMW M6 die bijna volledig naar GT3 spec is omgebouwd. En je hebt geluk, want deze brute bak staat nu te koop.<\/strong><\/p>\n

De wagen is van Junior Strous. Hij heeft de M6 Coup\u00e9 die in 2013 ter aarde is gekomen om laten bouwen tot absurd racemonster. Dit beest heeft nu een gigantische achtervleugel, megagrote diffuser en een paar leuke stickers. Ook eindigt de uitlaat nu op een andere plek, heeft de bak een goed ademende motorkap en is de gehele wagen wat breder. We mogen hem dan ook wel heel dik noemen.<\/p>\n

800 pk<\/h2>\n

Toch is het niet alleen uiterlijk vertoon bij deze dikke BMW. Een standaard M6 is sowieso al niet langzaam te noemen, de dikke V8 heeft namelijk genoeg pit om de bolide een beetje vlot vooruit te stuwen. Maar om aan deze optische aanpassingen te kunnen tippen heeft de machtige machine nu ruim 800 pk. Daarmee kan \u2018ie in theorie binnen drie seconden op de honderd zitten. De topsnelheid ligt zelfs op 342 kilometer per uur. Aardig rap dus.<\/p>\n

https:\/\/www.instagram.com\/p\/Bmysy1fFsxt\/<\/p>\n

458 GT2<\/h2>\n

De reden van verkoop is dat Strous al weer aan het loeren is naar een volgend project. Hij is nu namelijk van plan een Ferrari<\/a> 458 een soortgelijke make-over te geven zodat \u2018ie straks een straatlegale 458 GT2 heeft. Tja, daar kan zo\u2019n M6 GT3 dan schijnbaar niet meer aan tippen. Daarom staat \u2018ie te koop. Vraagprijs: 325.000 euro. Pinnen of contant?<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Tunen kan op verschillende manieren. Sommigen hebben te veel Fast and the Furious gekeken en denken dat ze met een blikje als einddemper de koning van de straat zijn, niet wetende dat ze ontzettend voor schut staan in hun verlaagde Volkswagen Polo. Aan de andere kant van het spectrum heb je deze BMW M6 die bijna volledig naar GT3 spec is omgebouwd. En je hebt geluk, want deze brute bak staat nu te koop.<\/strong>\r\n\r\nDe wagen is van Junior Strous. Hij heeft de M6 Coup\u00e9 die in 2013 ter aarde is gekomen om laten bouwen tot absurd racemonster. Dit beest heeft nu een gigantische achtervleugel, megagrote diffuser en een paar leuke stickers. Ook eindigt de uitlaat nu op een andere plek, heeft de bak een goed ademende motorkap en is de gehele wagen wat breder. We mogen hem dan ook wel heel dik noemen.\r\n

800 pk<\/h2>\r\nToch is het niet alleen uiterlijk vertoon bij deze dikke BMW. Een standaard M6 is sowieso al niet langzaam te noemen, de dikke V8 heeft namelijk genoeg pit om de bolide een beetje vlot vooruit te stuwen. Maar om aan deze optische aanpassingen te kunnen tippen heeft de machtige machine nu ruim 800 pk. Daarmee kan \u2018ie in theorie binnen drie seconden op de honderd zitten. De topsnelheid ligt zelfs op 342 kilometer per uur. Aardig rap dus.\r\n\r\nhttps:\/\/www.instagram.com\/p\/Bmysy1fFsxt\/\r\n

458 GT2<\/h2>\r\nDe reden van verkoop is dat Strous al weer aan het loeren is naar een volgend project. Hij is nu namelijk van plan een Ferrari<\/a> 458 een soortgelijke make-over te geven zodat \u2018ie straks een straatlegale 458 GT2 heeft. Tja, daar kan zo\u2019n M6 GT3 dan schijnbaar niet meer aan tippen. Daarom staat \u2018ie te koop. Vraagprijs: 325.000 euro. Pinnen of contant?"},"excerpt":{"rendered":"

Tunen kan op verschillende manieren. Sommigen hebben te veel Fast and the Furious gekeken…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":116197,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[39,662,363,66795,1391],"yst_prominent_words":[66794,66793,3127,2885,6226,6469,2980,5652,21430,7443],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/116195"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=116195"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/116195\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":116200,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/116195\/revisions\/116200"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/116197"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=116195"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=116195"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=116195"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=116195"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}