{"id":115846,"date":"2019-01-16T22:00:46","date_gmt":"2019-01-16T21:00:46","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=115846"},"modified":"2019-01-17T10:00:57","modified_gmt":"2019-01-17T09:00:57","slug":"3-gouden-tips-voor-optimaliseren-van-je-seo-voor-voice-search","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/3-gouden-tips-voor-optimaliseren-van-je-seo-voor-voice-search\/","title":{"rendered":"3 gouden tips voor optimaliseren van je SEO voor Voice Search"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Voice Search? Jawel vriend. De tijd staat niet stil, alles is aan het veranderen, ook op het gebied van SEO. Voice search begint steeds geavanceerder\u00a0te worden, het is onderhand een hot topic, waar we niet meer omheen kunnen. Klinkt het nog een beetje als hogere wiskunde? Geen punt. Wij van FHM zijn van alle markten thuis, zelfs op het gebied van SEO en marketing. We hebben 3 gouden tips voor jou op een rijtje gezet. Zo is jouw SEO helemaal up to date voor voice search.<\/b><\/p>\n

Voice search is het zoeken zonder te tikken. Je vraag bijvoorbeeld aan de zoekmachine: ‘Google, ik wil graag de filmtips van FHM hebben’, en Google zoekt het voor je op, zonder dat jij je toetsenbord hebt aangeraakt. Het is mega handig, als jij bijvoorbeeld aan het shoppen bent, heb je zo al je producten bij elkaar geharkt. Het is dus echt slim om hier nu alvast op in te spelen, je wilt immers niet te laat zijn.<\/p>\n

Zorg voor een snelle site<\/h2>\n

Anno 2019 kun je geen slome website meer hebben. Google kan alles beter screenen als jouw website turbosnel is.\u00a0Binnen enkele milliseconden moet de vraag van de gebruiker beantwoord worden. Denk er maar aan wat je zelf prettig zou vinden.<\/p>\n

Zorg voor schermarkeringen<\/h2>\n

Met schemamarkeringen kun je de antwoorden op specifieke zoekvragen markeren, dat is mega-handig. Je brengt structuur aan, iets waar zoekmachines heel erg gelukkig van worden.<\/p>\n

Laat het uitbesteden<\/h2>\n

Een aantal dingen kun je zelf doorvoeren, maar het is ook wel prettig als je er iemand na laat kijken die er veel verstand van heeft.\u00a0 Je kan\u00a0SEO voice search uitbesteden<\/a> aan de experts,\u00a0Zo kun jij je bezig houden met andere zaken.<\/p>\n

 <\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Voice Search? Jawel vriend. De tijd staat niet stil, alles is aan het veranderen, ook op het gebied van SEO. Voice search begint steeds geavanceerder\u00a0te worden, het is onderhand een hot topic, waar we niet meer omheen kunnen. Klinkt het nog een beetje als hogere wiskunde? Geen punt. Wij van FHM zijn van alle markten thuis, zelfs op het gebied van SEO en marketing. We hebben 3 gouden tips voor jou op een rijtje gezet. Zo is jouw SEO helemaal up to date voor voice search.<\/b>\r\n\r\nVoice search is het zoeken zonder te tikken. Je vraag bijvoorbeeld aan de zoekmachine: 'Google, ik wil graag de filmtips van FHM hebben', en Google zoekt het voor je op, zonder dat jij je toetsenbord hebt aangeraakt. Het is mega handig, als jij bijvoorbeeld aan het shoppen bent, heb je zo al je producten bij elkaar geharkt. Het is dus echt slim om hier nu alvast op in te spelen, je wilt immers niet te laat zijn.\r\n

Zorg voor een snelle site<\/h2>\r\nAnno 2019 kun je geen slome website meer hebben. Google kan alles beter screenen als jouw website turbosnel is.\u00a0Binnen enkele milliseconden moet de vraag van de gebruiker beantwoord worden. Denk er maar aan wat je zelf prettig zou vinden.\r\n

Zorg voor schermarkeringen<\/h2>\r\nMet schemamarkeringen kun je de antwoorden op specifieke zoekvragen markeren, dat is mega-handig. Je brengt structuur aan, iets waar zoekmachines heel erg gelukkig van worden.\r\n

Laat het uitbesteden<\/h2>\r\nEen aantal dingen kun je zelf doorvoeren, maar het is ook wel prettig als je er iemand na laat kijken die er veel verstand van heeft.\u00a0 Je kan\u00a0SEO voice search uitbesteden<\/a> aan de experts,\u00a0Zo kun jij je bezig houden met andere zaken.\r\n\r\n "},"excerpt":{"rendered":"

Voice Search? Jawel vriend. De tijd staat niet stil, alles is aan het veranderen,…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":115862,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[3],"tags":[],"yst_prominent_words":[2516,3086,66548,38240,66546,3565,13140,66545,7774,7534,2378,1880,13142,13139,66544,28139,66547,66543,1571,19219],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/115846"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=115846"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/115846\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":115865,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/115846\/revisions\/115865"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/115862"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=115846"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=115846"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=115846"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=115846"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}