{"id":115127,"date":"2019-01-10T11:00:42","date_gmt":"2019-01-10T10:00:42","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=115127"},"modified":"2019-01-10T10:21:17","modified_gmt":"2019-01-10T09:21:17","slug":"bram-schot-audi-pb18","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/bram-schot-audi-pb18\/","title":{"rendered":"Volgens Audi-baas Bram Schot gaat de PB18 gaat er echt komen"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Vanaf het moment dat Audi de PB18 concept car\u00a0introduceerde<\/a> waren wij fan. Een elektrische, shooting brake<\/a> achtige supercar met flinke prestaties. Helaas waren we ons er vanaf het eerste moment van bewust dat het slechts bij een concept zou blijven. Want ja, het Duitse automerk zou zo\u2019n bizarre slee nooit in productie brengen, toch? Nou, de verse Audi-CEO Bram Schot denkt daar anders over.<\/strong><\/p>\n

De Nederlandse Audi-baas zegt dat het slechts nog wachten op het ja-woord van degene die de leiding over de ontwikkeling heeft bij Audi. Zodra hij aangeeft dat \u2018ie gebouwd k\u00e1n worden, zal de lopende band aangezet worden. Nou ja, lopende band? Schot zei wel dat het dan om een gelimiteerde oplage van vijftig stuks zou gaan. De bolide moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven.<\/p>\n

\"Audi
Foto: Audi<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Zoemend monster<\/h2>\n

Wij verwachten dat die vijftig stuks binnen no-time uitverkocht zullen zijn. De specs zijn namelijk iets waar de grootgeldbezitters<\/a> met een hart voor auto\u2019s wel voor zullen vallen. Het zoemende monster telt in totaal drie motoren die \u2018m aandrijven. Twee aan de achterkant, en \u00e9\u00e9n aan de voorkant.<\/p>\n

\"Audi
Foto: Audi<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Bliksemsnel<\/h2>\n

Deze motoren zorgen voor een immense dosis power. De PB18, die overigens nog wel een naamoperatie zal ondergaan, levert zo\u2019n 680 pk. Met een soort party mode stijgt dit aantal naar 775 steigerende paarden. De vier ringen tellende bolide heeft ook flinke bak koppel, 830 Nm op precies te zijn. Dit alles zorgt ervoor dat deze bliksemsnelle Duitser<\/a> in slechts 1,9 seconden naar de honderd sprint. Hey Bram, als \u2018ie er is mogen wij er wel een stukkie in rijden, toch?<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Vanaf het moment dat Audi de PB18 concept car\u00a0introduceerde<\/a> waren wij fan. Een elektrische, shooting brake<\/a> achtige supercar met flinke prestaties. Helaas waren we ons er vanaf het eerste moment van bewust dat het slechts bij een concept zou blijven. Want ja, het Duitse automerk zou zo\u2019n bizarre slee nooit in productie brengen, toch? Nou, de verse Audi-CEO Bram Schot denkt daar anders over.<\/strong>\r\n\r\nDe Nederlandse Audi-baas zegt dat het slechts nog wachten op het ja-woord van degene die de leiding over de ontwikkeling heeft bij Audi. Zodra hij aangeeft dat \u2018ie gebouwd k\u00e1n worden, zal de lopende band aangezet worden. Nou ja, lopende band? Schot zei wel dat het dan om een gelimiteerde oplage van vijftig stuks zou gaan. De bolide moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_115132\" align=\"alignnone\" width=\"1200\"]\"Audi Foto: Audi[\/caption]\r\n

Zoemend monster<\/h2>\r\nWij verwachten dat die vijftig stuks binnen no-time uitverkocht zullen zijn. De specs zijn namelijk iets waar de grootgeldbezitters<\/a> met een hart voor auto\u2019s wel voor zullen vallen. Het zoemende monster telt in totaal drie motoren die \u2018m aandrijven. Twee aan de achterkant, en \u00e9\u00e9n aan de voorkant.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_115131\" align=\"alignnone\" width=\"1200\"]\"Audi Foto: Audi[\/caption]\r\n

Bliksemsnel<\/h2>\r\nDeze motoren zorgen voor een immense dosis power. De PB18, die overigens nog wel een naamoperatie zal ondergaan, levert zo\u2019n 680 pk. Met een soort party mode stijgt dit aantal naar 775 steigerende paarden. De vier ringen tellende bolide heeft ook flinke bak koppel, 830 Nm op precies te zijn. Dit alles zorgt ervoor dat deze bliksemsnelle Duitser<\/a> in slechts 1,9 seconden naar de honderd sprint. Hey Bram, als \u2018ie er is mogen wij er wel een stukkie in rijden, toch?"},"excerpt":{"rendered":"

Vanaf het moment dat Audi de PB18 concept car\u00a0introduceerde waren wij fan. Een elektrische,…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":115130,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[366,66140,39,662],"yst_prominent_words":[2516,14228,15102,3062,1864,66129,66131,35063,66132,66135,66133,1635,2552,3918,66130,44641,66134,2758,2997,1571],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/115127"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=115127"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/115127\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":115143,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/115127\/revisions\/115143"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/115130"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=115127"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=115127"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=115127"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=115127"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}