{"id":112514,"date":"2018-12-19T21:00:32","date_gmt":"2018-12-19T20:00:32","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=112514"},"modified":"2018-12-19T17:09:09","modified_gmt":"2018-12-19T16:09:09","slug":"mercedes-benz-x-klasse-6x6","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/mercedes-benz-x-klasse-6x6\/","title":{"rendered":"Deze Mercedes-Benz X-Klasse 6×6 is helemaal over de top"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Er is weer eens een ontwerpen geweest die droom van een 12-jarig jochie heeft uitgewerkt. Deze Mercedes-Benz X-Klasse 6×6 is namelijk helemaal over de top. Maar huh, de X-Klasse is toch \u00fcberhaupt nooit als 6×6 verschenen? Klopt, die extra as hebben de heren van het Poolse Carlex Design er ook maar even bij verzonnen.<\/strong><\/p>\n

Zowel Carlex Design als een 6×6 uitvoering van de X-Klasse kan je al bekend voorkomen. De Poolse designers hebben deze vierwieler al eens eerder omgetoverd tot 6×6<\/a>. Die machine zag kreeg van ons al de stempel bruut in het kwadraat, maar dat bleek nog niet genoeg. Met dit nieuwe ontwerp doen ze er nog een schepje bovenop.<\/p>\n

Too much<\/h2>\n

De\u00a0pick-up<\/a>\u00a0van Carlex Design heeft zoveel anabolen lopen slikken dat je je af kunt vragen of dit nog mooi is. Het carbon plaatwerk, de astronomisch grote wielen, de negatieve camber, het is gewoon allemaal een beetje too much. De Poolse auto-ontwerpers willen waarschijnlijk slechts \u00e9\u00e9n exemplaar van de zogeheten ‘EXY Monster X’ bouwen. Misschien is dat maar goed ook.<\/p>\n

\"Mercedes-Benz
Foto: Carlex Design<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Mercedes-Benz
Foto: Carlex Design<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n
\"Mercedes-Benz
Foto: Carlex Design<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n","protected":false,"plaintext":"Er is weer eens een ontwerpen geweest die droom van een 12-jarig jochie heeft uitgewerkt. Deze Mercedes-Benz X-Klasse 6x6 is namelijk helemaal over de top. Maar huh, de X-Klasse is toch \u00fcberhaupt nooit als 6x6 verschenen? Klopt, die extra as hebben de heren van het Poolse Carlex Design er ook maar even bij verzonnen.<\/strong>\r\n\r\nZowel Carlex Design als een 6x6 uitvoering van de X-Klasse kan je al bekend voorkomen. De Poolse designers hebben deze vierwieler al eens eerder omgetoverd tot 6x6<\/a>. Die machine zag kreeg van ons al de stempel bruut in het kwadraat, maar dat bleek nog niet genoeg. Met dit nieuwe ontwerp doen ze er nog een schepje bovenop.\r\n

Too much<\/h2>\r\nDe\u00a0pick-up<\/a>\u00a0van Carlex Design heeft zoveel anabolen lopen slikken dat je je af kunt vragen of dit nog mooi is. Het carbon plaatwerk, de astronomisch grote wielen, de negatieve camber, het is gewoon allemaal een beetje too much. De Poolse auto-ontwerpers willen waarschijnlijk slechts \u00e9\u00e9n exemplaar van de zogeheten 'EXY Monster X' bouwen. Misschien is dat maar goed ook.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_112519\" align=\"alignnone\" width=\"1087\"]\"Mercedes-Benz Foto: Carlex Design[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_112518\" align=\"alignnone\" width=\"1087\"]\"Mercedes-Benz Foto: Carlex Design[\/caption]\r\n\r\n[caption id=\"attachment_112520\" align=\"alignnone\" width=\"1087\"]\"Mercedes-Benz Foto: Carlex Design[\/caption]"},"excerpt":{"rendered":"

Er is weer eens een ontwerpen geweest die droom van een 12-jarig jochie heeft…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":112521,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[39,662,233,1521,25572,64809],"yst_prominent_words":[56118,56401,26416,56399,5101,2576,56407,56406,1596,26419,1560,56405],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/112514"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=112514"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/112514\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":112526,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/112514\/revisions\/112526"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/112521"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=112514"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=112514"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=112514"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=112514"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}