{"id":101596,"date":"2019-08-07T18:00:25","date_gmt":"2019-08-07T16:00:25","guid":{"rendered":"https:\/\/fhm.nl\/?p=101596"},"modified":"2019-08-07T18:47:32","modified_gmt":"2019-08-07T16:47:32","slug":"dodge-challenger-speedkore","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/fhm.nl\/dodge-challenger-speedkore\/","title":{"rendered":"Deze beestachtige Dodge Challenger van Speedkore levert een bizarre 1400 pk"},"content":{"rendered":"
<\/div>

Deze dikke Dodge Challenger tilt gruwelijkheid tot een nieuw niveau. Onder de motorkap ligt namelijk een blok dat een bizarre 1400 paardjes levert. Je hoeft Einstein niet te zijn om te bedenken dat dit geen originele Challenger is. Nee, dit is de Speedkore Dodge Challenger SRT Demon Twin Turbo. Ja, dat is een flinke mond vol.<\/strong><\/p>\n

Challengers hebben je al in allerlei verschillende gradaties van dik. Naast de \u2018normale\u2019, heb je ook de Dodge Challenger SRT Hellcat, een venijnig wagentje met ruim 700 pk. Al is dat kinderspel in vergelijking met de nog sterkere SRT Demon, deze Challenger perst namelijk 840 pony\u2019s uit z\u2019n 6.2-liter V8.<\/p>\n

\"Dodge
Foto: Screenshot YouTube<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Sleutelwerk<\/h2>\n

Toch waren de heren van Speedkore daar niet tevreden mee. Ze namen dus zo\u2019n kekke Dodge Challenger SRT Demon en begonnen te knutselen. Tijdens het knutselproject maakte de supercharger plaats voor twee enorme turbo\u2019s. Dit in combinatie met wat ander sleutelwerk zorgt voor een 1400 pk sterke Dodge Challenger. 1200 paarden daarvan weten ook daadwerkelijk een weg naar de wielen te vinden. Ja, daar mogen de tuninghelden van Speedkore trots op zijn.<\/p>\n

\"Dodge
Foto: Screenshot YouTube<\/span> <\/figcaption><\/figure>\n

Een vierde mijl, oftewel, 400 meter legt de omgebouwde musclecar<\/a> nu in slechts 8,77 seconden af. Wanneer \u2018ie de finishlijn passeert wijst de snelheidsmeter al op 260 kilometer per uur. Als je deze gruwelijke vierwieler in het echt wil zien, zal je even een paar tickets naar Amerikaland moeten boeken, 30 oktober staat de brute wagen namelijk op de SEMA autoshow in Las Vegas.<\/p>\n","protected":false,"plaintext":"Deze dikke Dodge Challenger tilt gruwelijkheid tot een nieuw niveau. Onder de motorkap ligt namelijk een blok dat een bizarre 1400 paardjes levert. Je hoeft Einstein niet te zijn om te bedenken dat dit geen originele Challenger is. Nee, dit is de Speedkore Dodge Challenger SRT Demon Twin Turbo. Ja, dat is een flinke mond vol.<\/strong>\r\n\r\nChallengers hebben je al in allerlei verschillende gradaties van dik. Naast de \u2018normale\u2019, heb je ook de Dodge Challenger SRT Hellcat, een venijnig wagentje met ruim 700 pk. Al is dat kinderspel in vergelijking met de nog sterkere SRT Demon, deze Challenger perst namelijk 840 pony\u2019s uit z\u2019n 6.2-liter V8.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_101609\" align=\"alignnone\" width=\"1034\"]\"Dodge Foto: Screenshot YouTube[\/caption]\r\n

Sleutelwerk<\/h2>\r\nToch waren de heren van Speedkore daar niet tevreden mee. Ze namen dus zo\u2019n kekke Dodge Challenger SRT Demon en begonnen te knutselen. Tijdens het knutselproject maakte de supercharger plaats voor twee enorme turbo\u2019s. Dit in combinatie met wat ander sleutelwerk zorgt voor een 1400 pk sterke Dodge Challenger. 1200 paarden daarvan weten ook daadwerkelijk een weg naar de wielen te vinden. Ja, daar mogen de tuninghelden van Speedkore trots op zijn.\r\n\r\n[caption id=\"attachment_101606\" align=\"alignnone\" width=\"2504\"]\"Dodge Foto: Screenshot YouTube[\/caption]\r\n\r\nEen vierde mijl, oftewel, 400 meter legt de omgebouwde musclecar<\/a> nu in slechts 8,77 seconden af. Wanneer \u2018ie de finishlijn passeert wijst de snelheidsmeter al op 260 kilometer per uur. Als je deze gruwelijke vierwieler in het echt wil zien, zal je even een paar tickets naar Amerikaland moeten boeken, 30 oktober staat de brute wagen namelijk op de SEMA autoshow in Las Vegas."},"excerpt":{"rendered":"

Deze dikke Dodge Challenger tilt gruwelijkheid tot een nieuw niveau. Onder de motorkap ligt…<\/p>\n","protected":false},"author":4,"featured_media":101604,"comment_status":"closed","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"footnotes":""},"categories":[6],"tags":[39,662,903,16273,58002],"yst_prominent_words":[28757,57990,57989,5596,28752,57988,57987,2576,32426,32425,6469,32424,32423,57999,57993,57991,57992,9715],"acf":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/101596"}],"collection":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/users\/4"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=101596"}],"version-history":[{"count":3,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/101596\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":141073,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/101596\/revisions\/141073"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media\/101604"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=101596"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=101596"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=101596"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/fhm.nl\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=101596"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}