Hatsee, de nieuwe GoPro is gelanceerd. De GoPro HERO 4. Als er een bedrijf snapt hoe ze user generated marketing moeten bedrijven, dan is het ’t camerabedrijfje wel. Een van de weinige producten waarbij de merknaam, ook gelijk de productnaam is. Het bedrijf heeft eenzelfde positie weten te verwerven als Red Bull, TomTom en Chocomel. Want niemand zegt tegenwoordig meer: ‘Hé, neem jij de High Definition minicamera nog mee naar Tomorrowland?’.  Als je dat voor elkaar hebt, dan weet je dat je het goed doet.

Dat  natuurlijk allemaal ondersteund door de masterlijke video’s die we te zien hebben gekregen dankzij de cameraatjes. Een compilatie daarvan vind je in het promofilmpje van de nieuwe editie, die kan filmen in 4K met 30 frames, heeft een nightlapse setting en neemt geluid veel beter op. Oftewel: loepzuivere beelden in een sterk verbeterde uitgave. Dat promofilmpje mogen we je niet onthouden. Van racende Lambo’s in Japan tot partygangers op Tomorrowland. Moet je zien!