De McDonalds is onze favoriete fastfoodketen, we proppen ons zo nu en dan graag vol met nuggets en hamburgers. De Mac wil graag wat terug doen voor zijn trouwe klanten en is met een wel heel erg goed idee gekomen om het hart van zijn hamburgervrienden sneller te laten kloppen.

Op 31 januari startte de burgerzaak een proef van één dag in Boston met de BigMac-automaat! Dit lijkt op een pinautomaat, alleen komen er burgers uit in plaats van geld. Het apparaat werkt met behulp van tweets. Wanneer je ernaast staat, maakt de BigMacomaat contact met Twitter en plaatst een tweet over de hamburger op jouw account. Vervolgens krijg jij de burger. Het water stroomt onze monden al binnen. De toekomst is daar, ons leven is af.

Deze proef is bedacht om reclame te maken voor 2 nieuwe variaties op de BigMac, er komt namelijk een kleinere en grotere versie van de klassieker van McDonald’s. Tot nu toe alleen stond er alleen een proef gepland in Boston, USA, maar gezien het succes van de testopstelling verwachten wij dat zeer binnenkort deze apparaten overal te vinden zijn en ons zullen overspoelen met 500Kcal aan puur Amerikaans hamburgergenot!

Uit de oude doos: hier de eerste reclame van de BigMac in de jaren 60.

High Snobiety