De 15 meest opzienbarende logo’s die we ooit hebben gezien

Je zou denken dat een logo bedenken super veel tijd kost. Honderden ideeën komen boven tafel maar de meesten vallen natuurlijk af. Maar waarom deze bedrijven dan in godsnaam voor deze dubbelzinnige logo’s hebben gekozen, zullen we waarschijnlijk nooit weten.

Misschien was het een stagiair die een weddenschap met zijn vrienden had verloren of iemand wiens contract niet werd verlengd en dit zijn laatste opdracht was waarin ‘ie het bedrijf mooi even voor lul kon zetten. Het moet toch haast wel zoiets zijn. Of de designers hebben totaal geen dirty mind en wellicht ook een minimaal gevoel voor humor. Maar goed, het zijn in ieder geval wel een paar hilarische logo’s. Dus laten we maar niet teveel vragen stellen en gewoon onze dijen kletsen.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Reageer op artikel:
De 15 meest opzienbarende logo’s die we ooit hebben gezien
Sluiten